You are currently viewing מעורב הופס ליום רביעי: "דוראנט? קאזינס? מי? מי?" ומחשבות על הלוטרי / מנחם לס

מעורב הופס ליום רביעי: "דוראנט? קאזינס? מי? מי?" ומחשבות על הלוטרי / מנחם לס

 

1.הנה ההגדרה הטובה ביותר למשחק: "איש לא הזכיר שישנם דוראנט וקאזינס"

אומר שני דברים, שאחד מהם אני אומר לראשונה:

1)הווריורס, בינתיים, גדולה מדי על יריבותיה.

2)הווריורס – אפילו ללא קווין דוראנט ודמרכוס קאזינס – היא כנראה הקבוצה הטובה ביותר מאז הבולס של 1996.

אבל ישנו כאן CATCH: ייתכן שהיא היתה היום טובה יותר מאשר היתה אי פעם עם דוראנט ועם קאזינס. כמובן שהווריורס טובה יותר עם דוראנט וקאזינס כשהיריב במיטבו. אבל במשחק כזה היעדרו של דוראנט נתן צ'אנס לקרי ות'ומפסון לרחף, להקסים, ולהיות שובי-לב במשחקם.

היא היתה טובה יותר בהתקפה. בהגנה. בקליעה. בשמירה נגד קליעה. וכמובן בפחות איבודי כדור, והרבה יותר גניבות. הפורטלנד לקחה רק יותר ריבאונדים כי הלוחמים זרקו הרבה יותר זריקות ולכן הבלייזרס לקחו הרבה יותר ריבאונדים הגנתיים.

36.6% מהפרקט. 25.9% מה-3. 85.2% מהקו

נגד

51.5%, ואז 50.0% ו-83.3%

לקלוע 50% מה-3? במשחק גמר קונפרנס?

איך? מה קרה? כיצד זה ייתכן?

זה ייתכן כשפורטלנד משחקת משחק הגנה גרוע ביותר, כאילו להעביר את הזמן ולהתכונן למשחק השני. הם שיחקו בדיוק כפי שמשחקים משחק עונה רגיל בעוד שהווריורס באו לנצח ולנצח BIG. איך הווריורס קלעו 50% מה-3? ע"י שהווריורס עשו סקרינים פשוטים ביותר, מהסוג שמלמדים בכדורסל 101 בוינגייט, וכשעשו חסימה כזאת לסטפן קרי או קליי תומפסון שוב ושוב, שוב ושוב, לא בא אף מגן לעזור נגד שני קלעי השלשות האלה.

אני יכול להסביר זאת רק כעייפות מנטלית ופיזית אחרי הקרב המתיש נגד דנבר. COME-ON. שחקני פורטלנד יודעים טוב יותר מלא לעזור למגן על קרי אחרי שהחסימה משחררת אותו. גם לא היו כל חילופים ברוב החסימות. זה עוד דבר שלא יקרה במשחקים הבאים.

*

ידענו גם ידענו למפרע שהסידרה הזאת תלויה הרבה בדמיאן/מקולום נגד קרי/ת'ומפסון. היום צמד הגארדים היה הרבה, הרבה יותר טוב מצמד הגארדים של פורטלנד, וזה היה המשחק, במיוחד השלשות של סטף קרי שהן בלתי נתפסות בכלל וטבלתי מובנות. חצי מה-9 שלו נקלעו במצב של תנועה הצידה, מין ניתור הצידה להיתנתק מזרועו של השומר, והן ניכנסות וניכנסות, ואתה לא מפסיק לשאול כיצד זה אפשרי..

חובה לציין את הגנתו המצויינת של קיילת'ומפסון. הוא שמר בעיקר על מקולום אבל גם על דמיאן. לא משנה על מי הוא שמר, הנישמר לא הצליח להשתחרר ממנו.

2. LOTTERY PICK SELECTION מרתק

 

כבר מזמן שלא הסתכלתי על בחירות הלוטרי פיק בעניין כזה מרתק. ברור שהסיבה היתה ציון ויליאמסון, בוגר תיכון ספרטנבורג השכנה לעירי גריר, שהיא פרבר של גרינוויל.

למה, תשאלו?

לא בגלל שהוא נולד וגדל אולי 10 ק"מ ממני.

התשובה כי מאז לברון לא היה רוקי ברמה הזאת. ציון הוא לא סתם שחקן; הוא FRANCHISE CREATOR. ממש כפי שלברון היה, אבל מסוג אחר!

אבל לפתע עלתה בי מחשבה מקוממת:  איזה מין דבר זה שמתחולל לנגד עינינו? ראיתם את הכותרת בניו יורק פוסט? "כל העיר מתפללת עבור ציון". בניו יורק דיילי ניוז? "מציון תבוא הישועה ל'תפוח הגדול'".

אז מה מקומם במחשבה הזאת?

איזה מין דבר זה הדראפט הזה שבו מתגמלים חולשה? מעניקים פרמיות על זפתיות? כמה שאתה יותר גרוע מטיבים אתך יותר?

תסלחו לי, אבל אני לא מכיר הרבה מקומות ומצבים בעולם בהם אם אתה בינוני, אז כבר עדיף להיות חלש. ואם אתה חלש, כדאי לעשות הכל כדי להיות חסר אונים. אטלנטה, הניקס, הבולס, הסאנס – לכולן 'מגיעה' הישועה מציון על היותן במרתף הליגה?

האמת? לאף אחת מהם לא מגיע שחקן כציון ויליאמסון כי הוא פרס. הוא מתנה. הוא דורון. הוא מתן, תשורה, אתנן. שחקן כמוהו צריכים לזכות בזיעת אפיים ולא ע"י הפסדים מכוונים כשהשחקנים הטובים יושבים על הספסל ומחליפיהם מנסים לנצח.

לטובת הליגה, לטובה הצדק, ולטובת ההגיון, הליגה הקטינה את סכויי הנמושות לזכות אוטומטית בפרס הגדול.

לשמחתי רק לקבוצה אחת מארבע האחרונות ניתנה הזכות להיות בין ארבע הבוחרות הראשונות עם 14% כל אחת מהן לבחירה ראשונה. אז אתה רוצה לעשות טנקינג ולהרוס עונה שלמה כדי לבחור 8 כמו אטלנטה? GO AHEAD MY FRIEND!

ניו אורלינס תבחר ראשונה. ממפיס גריזליס עם 6% לבחור ראשונה, תבחר שנייה. הניקס, עם 124%, תבחר שלישית, והלייקרס – עם 2% סכוי לבחירה ראשונה תבחר רביעית.

מלבד ציון אין אף שחקן אחר בדראפט שאתה יכול לכנות כבר עכשיו כ-GAME CHANGER, אם כי ג'ה מורנט, ה-FLASHY POINT GUARD ממוריי סטייט יכול לעשות הרבה טוב. הגריזליס כנראה תבחר בו כהמשך למייק קונלי, ואז הניקס תבחר ב-RJ ברט מדוק, שוטינג גארד מדוק שיכול להתפתח לאול סטאר רציני.

אבל מאומה לא נראה חשוב כמו הבחירה של הפליקנס שעשתה הערב שינוי כיוון של 180 מעלות בפיק אחד. איש לא מסוגל לנחש מה עובר עתה בראשו של אנטוני דייויס, אבל משחק שהוא בחוץ וציון בפנים מתחיל לעורר בו תשוקות שלא היו לו מזמן. הפיק-אנד-רול ביניהם כשציון הוא הרול מתחיל לעורר מחשבות אורגזמיות בעיר הג'אז הזאת.

והכל בגלל כדור פינג-פונג אחד.

3. תמונה לזכר הימים הטובים

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 114 תגובות

  1. מצוין מנחם. תחילת שבוע הבא אפרסם מוק דראפט מחודש עם הבחירות האמיתיות. אני חושש שיהיו לא מעט טריידים באמצע עד סוף הסיבוב הראשון. קבוצה כמו שיקגו אם לא יהיה לה פוינט גארד על הלוח ולא יהיה מי שירצה לעשות טרייד כלפי מעלה, עלולה לעשות טרייד על הבחירה. שחקן כמו קמבה הוא גם אחלה אופציה לבולס.

    לגבי הניצחון הלילה. ההבדל היה בעיקר בהגנה. הווריורס הגנו כמו חיות על הצבע ועל לילארד ומקולם על הקשת. את כל השאר היא השאירה. אין לטעות עם מספר האסיסטים של קרי. ההשפעה שלו במסירה היתה מכריעה. גרין ואיגי קיבלו מתנות שהביאו לסלים קלים או מסירות ללוני בצבע. קיוון לוני הוא בין הגבוהים היחידים שהם באמת switchable בליגה. יש לא מעט מתחזים בעניין. אתייחס לזה גם במוק לגבי בחירה בגבוהים ללא קליעה. הפער כיום בין הגארדים הטובים בליגה לשחקני מכללות הוא כל כך גבוה שצריך פריק אתלטי ארוך וקל רגלים כמו לוני וגם אז זה לא מספיק. האיש צפה באלפי שעות וידאו וניתח עם מאמנים אלפי סיטואציות עד שלמד את האומנות.

  2. שמועות עקשניות על כך שאדם סילבר ניסה לקפוץ מחלון משרדו לשדרה החמישית תוך כדי מלמולים "פאקינג 6 אחוזים..6..".
    .
    איזה באסה לליגה- הכוכב הכי גדול בשנים האחרונות מגיע לפרנצ'ייז הכי מעפן עם אולם ריק ואנרגיה רעננה כמו של רפי רשף מראיין את חנאן עשראווי.

    1. זה קרה באמת או שאתה סתם ממציא את זה? כך או אחרת זה הומר דוחה. מעריך את התרומה שלך, שמעון, אבל זה עובר את הגבול.

  3. ד"ר רזי הופמן

    כתבתי את זה בבלוג הבוקר:
    דייויס יכול להשאר בפליקנס עד תום החוזה ולראות אם ציון לוקח אותו לפליאוף.
    אם הכל הולך למיישרין והם מצליחים גם בפליאוף ויש בסיס טוב, אז שיחתום שם על המקס בחידוש. אם לא, שילך לאן שהוא רוצה כשחקן חופשי.
    גריפין אמר שהוא רוצה להשאיר את הגבה.
    פה תוספת: מה יעשו? ישאירו אותו עד לאולסטאר ואז הוא והם יחליטו. אם הכל ילך טוב והפליקנס יהיו במאזן טוב שמדרג אותם בפליאוף, סביר שיהיו שיחות חיוביות להמשך ואם הוא עדיין ידרוש טרייד אז אין בעייה טרייד על שחקנים טובים ובחירות דראפט בא בחשבון.

  4. מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

    אחלה פוסט מנחם, תודה רבה.
    .
    ציון לניו אורלינס זה טוב נגד סופרטימז, שחקן כזה יכול להחזיק מועדון רלבנטי שנים ארוכות. עם גריפין יש בסיס לאופטימיות שהמועדון הכושל הזה יתפקד כראוי, אבל ימים יגידו.

  5. אשך טמיר המקורי

    תודה רבה דוק.
    זה יהיה עלוב אם דייוויס יישאר.
    מאמין שלא.
    שיעוף ללברוניה להיקבר איתו כמו שהוא משתוקק.
    השאלה לגבי ממפיס האם ירצו שקונלי יחנוך את ממשיכו או לא.
    בגלל גובה החוזה, רוב הסיכוי שלא.
    בוסטון מחכה לו, מושלם במקום קיירי הטמפיט, מקווה שתמורת מחיר נמוך יחסית.
    וממש כיף ששיקגו, פיניקס והניקס שהסריחו את הפארקט ברמות לא זכו להרוויח מכך.

        1. אשך טמיר המקורי

          מאוד דומה לחוזה של קונלי ואותו מספר שנים.
          רכז הם לא צריכים עם מוראנט, 2/3 כן.
          והוא עוד יכול לחזור להפגין יכולת גבוהה.
          עם בחירות לבניית שלד צעיר שירוץ להרבה שנים זה אחלה דיל.

  6. ולגבי המשחק-
    אין לי בעיה לקבל את זה שגם השנה הווריורס יזכו באליפות. הם קבוצה אדירה, עם שחקנים מצוינים, הקבוצה הטובה בליגה.
    מה שיש לי בעיה לקבל זה את הגישה שבה פורטלנד באה למשחק. לילארד שיחק 7 דקות יותר ממו הארקלס וזרק אותה כמות זריקות, שהן חצי מכמות הזריקות של קליי וסטף. הוא ומקולום שיחקו כאילו אנחנו במשחק קדם עונה.
    ההגנה של פורטלנד היתה זוועה והשאירה את קליי וסטף לזריקות פנויות לחלוטין. שיקחו דוגמא מהקליפרס שבאו להילחם וגם מיוסטון שלפחות ניסו.
    מאוד איכזבו הבלייזרס.
    אגב, לראות ככה את הווריורס- הלוואי שבעונה הבאה יהיו ללא דוראנט. זה פשוט בזבוז משאבים לשים את הקלע הטוב בליגה, עם צמד הקלעים הכי טובים אחריו. האוהדים הניטרליים מבקשים קצת התחשבות!

      1. אבל זה לא מסוכן עידו? השאר לא מסוכנים? הם לא יענישו אותם? הארקלס אמינו וקאנטר לא יטחנו אותם שהם לבד? מה עם רודני הוד?
        או שזה תקף לקייל לאורי סיאקם וגאסול?

        חבל שסטיב קר לא ראה קלטות של ברט בראון, היה לומד דבר או שניים. כדאי להעביר את הקלטות של בראון גם לבודנהולצר שילמד דבר או שניים אם ירצה לנצח את הסידרה. רק שבאד לא ילמד על קר ויפעיל לחץ על קאווי חס וחלילה שיסמוך על בלדסו באחד על אחד שיעצור אותו.

        1. עידו גילרי

          א. בהחלט יש בזה סכנה. זה תמיד עניין של העדפה ובמשחק הזה היחידים שהענישו היו הוד והארקלס.
          ב. אם אתה מנסה לרמוז שהווריורס עשו דאבל- טים כל פעם (ועוד חכם) אז צר לי לאכזב אותך.
          ג. גם על קאווי הפעילו לחץ.

          1. חח הלחץ היחיד שהופעל על קאווי היה שסימונס נשם לידו ואז עגלי הזיעה של סימונס שנמרחו על הפרקט בעקבות הניגובים.
            קאווי יבין מול הבאקס מה זה לחץ. מול פילי הוא טייל באחד על אחד מול סימונס

  7. תודה דוק
    דווקא עכשיו שינו את שיטת הדראפט, איזה באסה.
    מפתיע שאחת ש-שלוש הקבוצות הכי חלשות בליגה לא בוחרות 1-2.
    במצב כזה אגב יכול להיות שקבוצה כמו הניקס/קליבלנד יקח להם שנים לעלות חזרה על הדרך הנכונה כי עם בחירות דראפט לא ממש טובות יהיה להם קשה לקום.

    1. לא נורא, אם דוראנט מגיע וגם קיירי דווקא בארט מתאים הרבה יותר מציון וויליאמס שלך תדע איך כל אחד יתפתח.
      יש לנו גם את נוקס, רובינסון, טרייר וסמית.
      אחלה של בסיס צעיר, רק לקוות שדוראנט חותם אחרת תחכה עוד 3 שנים לרלוונטיות.

      1. או זה היה ציון, דוראנו וקיירי. ציון ירד מהמדף.

        דוראנט בקרוב ירד מהמדף. קיירי גם כנראה וגם אם יגיע מה הוא יתן לכם? קיירי בניקס יהיה כרמלו 2, שואו לבד שישעה אולי פלייאוף ממקומות 6-8 והדחות סיבוב 1 והרבה בלאגן, בשביל מה? מה קיירי לבד יואיל לכם חוץ ממכירת חולצות וכרטיסים והייפ זמני?

      2. אני דווקא מסכים עם שמעון.
        השאלה אם הבחירה של הפליקנס בציון תגרום לדוראנט לשנות את החלטתו, אם כן אז הניקס אכן נדפקו. הבסיס שלנו באמת טוב עם הצעירים, לא חבל שלא הריצו יותר את רובינסון השנה, כי אני כן ראיתי פוטנציאל אצלו.

        אבל תחשבו אפילו על קליבלנד או על שיקגו, עוד שנה הולכת להם לפח בגלל הדראפט.

  8. מנחם האורגזמה היחידה שדיוויס קיבל היא בגלל שסיכוייו להגיע ללייקרס גדלו מהותית עוד הקיץ.

    בהנחה מאד הגיוניות שקיירי וקאווי עוזבים בוסטון וטורנטו מתים ואפילו לא ינסו להביא את דיוויס עבור עונה אחת תמורת משהו יקר עבורו.
    לא שווה להם "אול אין". איינג לא יתן את טייטום ובראון על עונה אחת של דיוויס, הוא לא כזה אהבל.

    כלומר לפני ההגרלה ולפני הכל החבילות הכי טובות שיכלו להציע לפליקנס היו של בוסטון ואח"כ לייקרס.
    הלייקרס קיבלו עוד את בחירה 4 שזה עוד נכס לתת לפליקנס בטרייד!

    כלומר נכון לעכשיו הלייקרס יכולים לתת את החבילה הכי טובה על דיוויס, הלייקרס יכולים לתת הכי הרבה עליו ורק לייקרס משתלם לתת את כל ההרבה הזה עליו כי רק להם הוא יתחייב ל-5 עונות.
    בהנחה שבעלי הפליקנס לא אוסרים על גריפין לדבר אם לייקרס או הטילו וטו ובהנחה שלגריפין יש משהו בקודקוד הוא יודע שהדבר הכי טוב עבור הפליקנס זה לקבל את החבילה של הלייקרס.
    אני במקום הלייקרס אפילו מנסה ללכת גם על הולידיי בחבילה אחת.

    קיירי, הולידיי, לברון, נגר כלשהו, דיוויס-זו קבוצה לאליפות. אבל הולידיי זה באמת בונוס ולא יודע אם אחרות לא יציעו עליו דברים שווים יותר.

    הבעיה שבגלל שפופ ורונדו סיימו חוזה ואם לא יאריכו בלייקרס אין להם ככ איך לבצע את הטרייד לפי הטרייד מאשין עד שיוחתמו אחרים.
    נניח שפופ יעשה טובה למשפחת קלאץ

    אז פופ+בול+קוזמה+אינגראהם+הארט+8 בחירות דראפט תמורת דיוויס. מישהו יכול להציע חבילה טובה יותר למעט בוסטון? תנו לי חבילה טובה מזה.

    אם לברון מנחית את קיירי ודיוויס הקיץ (יש לי הרגשה יותר ויותר שזה מה שיקרה) הוא כבר GM העונה.
    סיכוי טוב שעונה הבאה נראה קרי קליי דוראנט VS קיירי לברון דיוויס, מה שבטוח שיהיה קיץ מרתק.

    לגבי נ"א הם קיבלו את הפרנצייז פלייר שלהם. ציון. עכשיו רק אסור מישהו שיפריע לו וינסה לקחת את התהילה.
    לדעתי הוליידי יועמד לטרייד והרבה קבוצות כמו פורטלנד, דנבר, אינדיאנה, יוטה, יוסטון יהנו משירותיו ובאמת קבוצות שהוא יתרום להן מהותית. בנ"א אין לו מה לחפש וחבל על השנים הטובות שלו כי יקח להם עוד זמן גם עם ציון.

    אני במקום נ"א מנסה להביא את קונלי (לא בטוח שהוא ירצה אבל אפשר לנסות לשכנע..), רכז מנוסה, אחראי, משחק הגנה טובה ויכול לעזור לציון שלא יחזור מקרה פיניקס עם אייטון. אם ממפיס יסכימו אפילו עושה טרייד הולידיי על קונלי בהנחה שאין הצעות טובות יותר על הולידיי.

    1. נזיר הנשמה

      אם בעני חבילות עסקינן. אתה שואל אם אפשר להציע חבילה טובה יותר. ברור חבילת קנאביס היא חבילה הרבה יותר אטרקטיבית.(לא לקוראי הופס כמובן)
      בחירה 4 זה נכס? זו הבחירה בה צריכים להציע את החוזה היקר ביותר , לשחקן ספסל במקרה הטוב. אי אפשר אפילו להתחרט, אלא אם כן מצאת פרייר שיתלהב מהבחירה הזו.
      להולידיי אין מה לחפש בפליקנס? אם דייויס נשאר יחד עם ציון. יש ועוד איך מה לחפש. הרשימה של הקבוצות שהצעת תשים אותו כשחקן ספסל. איכותי אבל שחקן ספסל.

      1. מה? איפה שחקן ספסל? בכולם הוא בחמישייה.

        דבר שני לא הצעת חבילה טובה, תהיה פרקטי, אל תגיד לי מה לא טוב. תן לי חבילה מציאותית טובה יותר מהחבילה של הלייקרס על דיוויס.

        דיוויס לא ישאר בשום מקום הוא כבר בחוץ.

        1. נזיר הנשמה

          גני באס הכחישה את פרטי החבילה. היא מדברת על חבילה רזה יותר.יהיו לפחות 10 הצעות לטרייד.להזכירך פול גורג הגיע לתאנדרס בניגוד לדעת כל הפרשנים. גם אני לא חשבתי שגורג יגיע לתאנדרס. כך שהפרשנות מה הטוב ביותר מאוד נזילה.
          אין לי הצעות טרייד המונחות לפניי. אני יודע שהצעת הלייקרס רצינית.אבל עם הנתונים המאוד חלקיים העומדים לפניי. קשה לי מאוד להציע הצעות אחרות.
          בכל מקרה אם איינג יחליט ללכת בכל הכח. הוא נותן תחרות רצינית.
          לא פוסל את האפשרות שלא יהיה טרייד. יש לפליקנס יותר מחודש זמן לשכנע את דייויס להשאר ולחתום חוזה חדש.

          1. גני יכולה להכחיש מה שבא לה, אני בספק אם היא ידעה בכלל מה הולך. מי שמנהל את זה הוא LBJ ןמשפחת קלאץ והם אלו שינהלו את זה בכיף לגבי מי יגיע ללליקרס. אם קיירי/דיוויס/מוריס/כולם או חלק מהם יגיעו לגני באס אין שום קשר לזה ולא לפלינקה או מי שלא יהיה. זה התאגיד בלבד אחראי.

  9. סינריו אפשרי :
    מה שבטוח שנה הבאה מרחץ דמים במערב הכל תלוי בהחלטה של דוראנט יש מצב שנקבל :
    הלייקרס- לברון, קיירי ודיויס שלברון נח רוב העונה הסדירה
    קליפרס – מה שיש + קוואי או דוראנט או שניהם
    והווריורס
    יש לי הרגשה שבעקבות תוצאות הדראפט ושדי ברור עכשיו הסופר טים שלברון יקים בלייקרס שדוראנט ישאר בראייה היסטורית מה שמעניין אוצו זה להיות יותר טוב מלברון
    אם הייתי יכול לבקש הייתי רוצה שיעשה לברון סין אין אנד טרייד ויחזור לאוקיסי תמורת משהו ושלאנרד ילך לקליפרס אם זה יקרה חצי גמר מערב שנה הבאה הטוב בהיסטוריה

  10. שימו לב שללייקרס התפנה ים כסף. אל תתפלאו גם אם מרקוס מוריס מגיע לשם. הוא חתום בקלאץ וחוזהו נגמר בבוסטון.
    למה לא סוגרים כבר דילים? זה "אסור" על פי חוקי הליגה?
    כולם יתחילו לדבר רק ב1 ביולי? חחח
    למה קיירי כבר לא מודיע לאן הולך או שהוא "חושב" על זה עד 1 ביולי?

      1. נזיר הנשמה

        מה ימצאו בלייקרס?
        לקיירי אין מושג מה הוא הולך לעשות עם עצמו.
        דייויס עוד לא בלייקרס , אם בכלל.היו שמועות על ביג טרייד דיל. גני באס בכלל מכחישה .
        לניקס וללייקרס יש קרוב לחודשיים להיות אלופי העולם.חצי מהליגה הולכת לנחות בקבוצות האילו.
        אח"כ כרגיל יש התנפצות האשליות. אח"כ יש דיבורים על העונה הבאה.

        1. הלו נזיר. אם תקרא באותיות הקטנות אנו לא לוקחים פה אחריות 🙂

          זה הכל ספקולציות והשערות, איש לא מביא עובדה כמשהו רק רושמים את תחושות הבטן שלנו לגבי מה יהיה. גם לך יש בטוח תחושות בטן.
          מעצבן לחכות עד 1 ביולי 🙂

        2. נזיר הנשמה

          איפה כתבתי שאתם לוקחים אחריות?
          אני מכבד מאוד את תחושות הבטן שלכם. עובדה שאני קורא באדיקות תגובות שלכם, לא הייתי טורח לקרוא שטויות.
          תחושת בטן שלי הניקס לא משיגים כלום. הלייקרס אולי, אבל השאלה באיזה מחיר?
          הדראפט ? כרגע אני רואה רק שחקן אחד שווה, אולי גם מוראנט , אז נתפשר על שחקן וחצי.

  11. תודה על אחלה מעורב. כנראה שגולדן סטייט לא צריכה את דוראנט נגד פורטלנד. היא צריכה אותו נגד הפריק וחבריו שהולכים לסגור את סטף וקליי ואז דוראנט הוא שובר השוויון.
    מאוד משמח שאף קבוצה שהבאישה את הפרקט העונה לא זכתה בפרס הגדול.

  12. נזיר הנשמה

    תוצאות לוטרי הכי גרועות שיכולות להיות. 2 הקבוצות הכי מיותרות בליגה , הכי משעממות , קבוצות ששום שחקן טיפ טיפה רציני לא יגיע אליהם בשוק החופשי. קבוצות אילו בוחרות 1 או 2 , מסכנים וילימסון וכנראה מוראנט שיצטרכו לבלות את תחילת הקריירה שלהם ביו אורלינס או ממפיס.
    הניקס החזיקו עד לא מזמן את הרדווי , בבחירה 3 (אם זה יהיה בארט) ינחיתו שחקן קצת יותר טוב. זה כל הטנקינג חברים. כרגע אין להם לפחות עד יולי שחקן שאפשר לבנות עליו שושלת. כלומר אחרי הלוטרי הניקס אפילו לא בנקודת ההתחלה היא בנקודת ההחתלה.יש להם חיתולים בשפע , אין להם תינוק שלפחות יודע ללכת.
    לייקרס 4 – איך שהוא הם יוצאים הכי טוב בכל ההגרלות האילו. אבל בין מי שנבחר 4 או מי שנבחר 10 אין הבדל גדול. צריך עוד מזל שהבחירה תהיה מוצלחת.
    קליבלנד 5 – מי שחקן הפח שיפול להם ליד?
    הסאנס 6- מספיק גבוה בשביל לבחור רכז סביר. פתרון לעתיד? רק בהרבה מזל.
    ההוקס 8+10 עוד שני שחקנים מיותרים לסגל.
    הבולס אוהבים 7 השנה לא יקבלו משהו שמזכיא אפילו בטעות את מרקאנן או קרטר. אולי יקבלו משהו נחמד לספסל.
    דאלאס יכולים לישון בשקט. פחות שחקן סוג ג שצריך לשלם לו איזה 6 מליון $ ועוד לכמה שנים.
    על השאר מיותר לדבר. הם ישיגו שחקני ספסל מתחת לבינוני , לפעמים זה יהיה יותר יקר ממה שאפשר להשיג בשוק החופשי.

    1. אומרים שהוא תופעת טבע…יש יחידי סגולה כאלו כמו לברון שלא מזדקן וכריסטאנו רונאלדו שחוזר מפציעות בחצי מהזמן הצפוי.
      נחכה ונראה

  13. נזיר הנשמה

    נקודות למחשבה.
    קליי ודוראנט עובד טוב ביחד? או שכל אחד מאבד מיכולתו בגלל הקומבינציה הזו?
    האם זה מקרי שקליי משחק טוב+ בשני המשחקים האחרונים , שבהם במקרה דוראנט נעדר?

    אותו דבר בבוסטון. הייוורד וטאטום עובד ביחד? האם היה משחק שגם טאטום וגם הייוורד נתנו משחק מעל הממוצע?

  14. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    קשה להמעיט בגודל האסון של הדראפט הזה.
    ציון בניו אורלינס במקום בניקס!!!
    השחקן של הדור הבא בקבוצה הכי קטנה ורעה של הליגה – במקום להחזיר בבת אחת את הפרנצ'ייז מס' 1, בגדול, את האוהדים, את ניו יורק בירת העולם, ולהעיף כמו טיל את כל ה-NBA. הקבוצה שהיתה כ"כ חסרה יזה 20-30 שנה היתה חוזרת בתור powerhouse, שלא לדבר על המדיה שהיתה מרימה את כל העסק עוד כמה קומות, בתקופת הייבוש של גולדן סטייט והצלילה העקבית ברייטינג.
    זו הגרלה שבה הליגה כולה ותעשיית הספורט הפסידו מיליארדי דולרים. גם הצופים בסופו של דבר. שוב ניו אורלינס מגרילה את שחקן הדור הבא – ראינו מה נהיה מ-AD.
    הגורל הוא אולי עיוור אבל בטח טיפש מאוד.
    פשוט הגרלה שהיא אסון. שמחה לאיד לא תועיל, פשוט חבל לכל הצופים בלי ניקס בחזרה ביג-טיים בליגה.

    1. מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

      ממש לא מסכים, גם בגלל שאני נגד סופרטימז, ומזל בדראפט הוא אחד ממנגנוני הפיצוי היחידים של קבוצה משוק קטן, וגם בנוגע לניקס ספציפית שגם כשנותנים להם כשרון הם מצליחים לאבד אותו (זינגר), ולהתנהל בחובבנות באופן כללי. לא במקרה המועדון הזה לא זכה באליפות כבר 40 שנה או משהו כזה. שומר נפשו, וכשרונו, ירחק.

      1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

        זה כמו לעשות דראפט על קיליאן אמבפה. ואז הוא הולך לאוקזר או ספורטינג גיחון, במקום ליברפול, ברצלונה או יובנטוס. או במקרה הזה, להחזיר את מנצ'סטר יונייטד למשחק אחרי 30 שנה…. ואמבפה עוד נתקע בחור תחת כמה שנים טובות עד שהוא יכול לעבור.
        טוב ל"תחושת הצדק", רע מאוד לכל אוהדי הספורט

      2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

        ואתה כנראה באופן טבעי מגיב ממקום של אוהד ישראלי שעבורו כל הקבוצות זה אותו דבר ב2k… אבל לא. זה מכבי תל אביב או בית"ר, מול נס ציונה. אם לא יותר

        1. גם גולדן סטייט נחשבה לקבוצה קטנה וסימפטית. תראה איפה היא עכשיו…
          זה כל היופי בnba, גם קבוצה קטנה יחסית כמו אוקלהומה או סאן אנטוניו יכולה באמצעות ניהול נכון לשים קבוצה ראויה.
          ובנוסף יש מנגנונים שמנסים למנוע היווצרויות של סופרטימס. זה הרבה יותר טוב לדעתי מהחוסר שיוויוניות בליגה הספרדית לדוגמא.

    2. מראדונה חבר של צ'אבז

      בחייאת זומזום
      מצד אחד אביר התחרותיות
      רוצה לחלק את השחקנים הטובים בליגה בשביל תחרות
      מצד שני לא שם
      רק לא במקומות שלא מכניסים הרבה מאוד כסף לסופר עשירים במקום רק מלא כסף
      אולי שוב אתה סתם בוכה כי לברון אהובך לא קיבל את הבחירה? לאאאא אתה לא תתלונן על משהו רק כי הוא מציק ללברון
      לא כל הקריירה השניה שלך כטרול היא רק כדי להתלונן שגנבו ללברון אליפות

  15. אני מאוד מקווה שהלייקרס ישתמשו בבחירה כדי ללכת לכיוון אחר ולא להיתקע על דיוויס.
    אסור ללייקרס לבנות את הקבוצה בשביל הפליקנס במיוחד אחרי מה שהם עשו להם שנה שעברה.

  16. תודה מנחם
    כתבתי כאן בערך 1000 פעמים – לבטל את הבדיחה הזאת שנקראת דראפט, לבטל את שיטת הטריידים, לבטל את תקרת השכר. בסוף כולם יגיעו לזה, עוד כמה שנים.
    לגבי גמר המערב – מיותר.

  17. החבילה של הלייקרס נראית על הנייר בסדר אבל אני לא יודע מה מצבו הרפואי של אינגראם ובקשר ללונזו הוא הביא חוסר נכונות לשחק בניו אורלינס וגם ככה הוא חצי עונה פצוע.
    דוראנט סגור בניקס בהנחה שלא תהיה הפתעה בסגנון קוואי אז הסופרסטאר השני אמור להיות קיירי.עכשיו בשביל דייויס אפשר להציע את הבחירה 3 שאמורה להיות חברו הטוב של ציון מדיוק אר גיי בארט פלוס דניס סמית גוניור קווין נוקס מיטצל רובינסון שנתן עונת רוקי טובה ומפתיעה נטליקינה ועוד בחירות דראפט עתידיות.
    ועוד לא הגענו לקבוצות שיהמרו על דייויס לשנה אחת בתקוה שישאר והן קבוצות של כאן ועכשיו בסגנון של יוסטון וכמו שטורונטו בקיץשעבר עם קוואי ואו קיי סי לפני כן עם פול גורג

  18. בקשר לתמונה הנוסטלגית בסעיף 3:
    בדיוק אתמול ראיתי את הסרט התיעודי על ה- Fab Five. סרט שווה ביותר שמתאר את תרבות הכדורסל בקולג'ים ואת ההשפעה הגדולה של החבורה הנ"ל. מומלץ בכל פה.
    דרך אגב, רוב פלינקה, הג'נרל מנג'ר הנוכחי של לוס אנג'לס לייקרס היה חבר בקבוצה הזו. הוא סיים בהצטיינות לימודי משפטים ומנהל עסקים באוניברסיטת מישיגן.

    1. לא, רדיש נפל לסוף העשירייה
      .
      צריך לזכור שהם היו שנה ראשונה ומיקום גבוה בדראפט זה יותר פוטנציאל מאשר יכולת באותו הרגע

    1. גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!

      אין דבר כזה "אוהד סאנס בכיר".
      כל מי שאוהד את הסאנס במשך תקופה של 5+ שנים, והוא יכול להוכיח את זה –
      לא את המילה "בכיר" מצמידים לשמו.
      אלא את המילה "לקוי". (זו הוכחה חד משמעית שמאפשרת לקבל אחוזי נכות בביטוח הלאומי על סעיף "אישיות גבולית…")
      .
      לענייננו –
      הקונצנזוס בקרב המוק דראפט השונים הוא שהסאנס יבחרו בגארלנד עם הבחירה השישית שלהם, מה שאמור לפתור את שאלת הרכז.
      הניחוש שלי?
      היות וזה לא תלוי בסאנס, אם גארלנד יהיה פנוי בבחירה 6,
      כל תכנית עתידית לגבי שוק השחקנים החופשיים/טריידים, תמתין עד לאחרי הדראפט.
      אם גארלנד יהיה פנוי, אני מנחש שהסאנס יבחרו בו. אם לא (יש סיכוי שהלייקרס או הפליקנס, במקרה ויעשו טרייד על דייויס שתביא להם בחירת דראפט טופ 5 נוספת, יבחרו בגארלנד), אני מנחש שאם האנטר יהיה פנוי, אז יבחרו בו (פותר את הבעיה הנוספת של הסאנס – עמדת ה-PF. כאשר סט היכולות שלו משלים היטב את זה של אייטון).
      רק אחרי שתיפתר שאלת הדראפט, נוכל להתחיל ולנחש מה התכניות של הסאנס בקיץ הקרוב.
      האמת?
      אני די פסימי.
      אין עדויות שהשינויים בצוות הניהול יגרמו לסרבר להפסיק לבחוש בהחלטות המקצועיות. והבחישות האלו של סרבר, עד כמה גורמים לקבוצה להמשיך ולהתדרדר.
      (כל מי שחושב שהסאנס שיחקו בעונה שעברה גרוע בכוונה, טועה ובגדול. הסאנס הסריחו בגלל שילוב יוצא דופן של קבלת החלטות איומה בצד המקצועי, ושורה של פציעות שהשפעתן בלטה במיוחד עקב חוסר עומק משווע)

      1. אני לא מכיר את שחקני הדראפט אבל הסאנס עם רכז איכותי נראית לי קבוצה צעירה ומבטיחה עם אחד מהשחקנים הטובים בליגה בפוטנציה.

        בכירים=בקיאים בחוקי השכר והעברות.

        1. גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!

          הפוטנציאל של הסאנס בשמיים.
          יש להם 2 כישרונות עם פוטנציאל גבוה לסיים את הקריירה עם כמה וכמה הופעות אולסטאר ברזומה (בוקר ואייטון),
          יש להם שחקנים צעירים שיכולים להתפתח לשחקנים משלימים נהדרים (ברידג'ס, מלטון),
          יש להם שחקנים עם חוזים נגמרים שאפשר לנייד במקרה הצורך (טיילר ג'ונסון),
          יש להם שחקנים על חוזים נוחים ואפ סייד גבוה (וורן),
          יש להם את הבחירה ה-6 ואת הבחירה ה-32 בדראפט הקרוב,
          יש להם את הבחירה של מילווקי בשנה הבאה (מוגנת 1 – 7. כך שכאמור – יש להם),
          ויש להם משהו כמו 15 מיליון פנויים מתחת לתקרת השכר (וזה בהשערה שהם לא מוותרים על הקאפ הולדס של אוברה והולמס).
          .
          אין להם "כסף מת" (כסף שמלמים לשחקן שלא משחק בקבוצה),
          אין להם חוזים גרועים (חוזה שאי אפשר להעביר ללא ויתור על נכס),
          ובחירת הדראפט היחידה שהם חייבים היא בחירת סיבוב שני בשנה הבאה (ברוקלין. מוגנת 31 – 35).
          .
          לכאורה, מה שנכתב בשורת הפתיחה של התגובה נכון. הפוטנציאל בשמיים.
          רק מה,
          פוטנציאל ב-NBA זה כמו סטייק אנטרקוט משובח.
          אם שמים אותו במקרר מקולקל –
          מחר כשננסה לממש את הפוטנציאל, נקבל קלקול קיבה…
          (סרבר = מקרר מקולקל)

          1. אחח גיא כמה אופטימיות :). מאחל לך שזה יתגשם.

            אמרתי לך כבר 2 מילים מייק קונלי. החוזה שלו לו מסוכן. כולה שנתיים וסוף עונה הבאה סחיר כחוזה נגמר. מביא רכז סולידי עם הגנה התקפה מנהיג ולא יקח תהילה מבוקר ואייטון כי הוא כבר לא בשלב הזה בקריירה.

            הבעיה שאין לכם כלום להציע עליו וזה לא באמת תלוי בכם.

            הבעיה שמונטי וויליאמס…. איך נאמר בעדינות….נו טוב תשלים אותי

            מה שבטוח שיהיה לכם אחלה ראן אנד גאן עונה הבאה בלי הגנה

          2. גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!

            לא מספיק נפלנו למקום 6,
            עכשיו אתם זורים לי מלח על הפצעים?!?! . . .
            .
            (סיאקם, ברוגדון, הילד, מארי, לאברט. רשימת שחקנים שיכולנו לבחור במקום תמרור העצור הידוע גם בשם "בנדר".
            קולינס, מיצ'ל, קוזמה מארקנן, הארט, פוקס, אנונובי. רשימת שחקנים שיכולנו לבחור במקום ג'וש "אני VIP… תנו לי להיכנס" ג'קסון.)

          3. גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!

            דרך אגב,
            בנדר כבר לא שחקן הסאנס. מסקרן אם הוא יקבל הזדמנות נוספת לשחק ב…
            …יורוליג? הליגה הלבנונית? אני לא בטוח שיש לו מקום בנבחרת הטכניון לאליפות האוניברסיטאות…

  19. מצויין מנחם. הקבוצה המסקרנת של הלוטרי, מבחינתי, היא ממפיס – כשיש להם את הבחירה השנייה יש להם אפשרות לבחור רכז לעתיד, ג'ה מוראנט, ולהרוויח משהו תמורת מייק קונלי המעולה. הם יכולים לסיים את הדראפט עם הבחירה השנייה והרביעית לדעתי.

    1. איך בדיוק? אתה חושב שהלייקרס יתנו את הבחירה בעד קונלי? מחד נשמע לא סביר, מאידך בהנתן החובבנות בה הלייקרס בוחרים בדראפט אולי באמת עדיף קונלי אחד ביד.

        1. חחח לגמרי, סטפן עשה להם וואחד דרקריס, הוציא על הבלייזרים המסכנים את כל העצבים. מעניין מה יקרה כשדוראנט יחזור (אם בכלל)

          1. דוראנטולה אמור לחזור בגיים 3 כנראה אם יהיה 2-0 הם לא יזרזו אותו ויתנו לו לדעתי עוד לנוח אם יהיה 3-0 הוא כבר יחזור מול הבאקס.

          2. גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!

            ?
            אין מידע חדש לגבי חזרתו של דוראנט, היות ולא נעשתה בדיקה חוזרת.
            אני אהיה בהלם אם הוא חוזר למשחק 3 או אפילו למשחק 4. יודעים בוודאות (לפי סטיב קר) שהוא עדיין לא דרך על הרגל מאז הפציעה,
            מה שמלמד שגולדן סטייט ודוראנט בחרו בדרך של הזהירות (ובצדק).
            אז התקווה שהוא יחזור למשחק 3 היא לא ראלית בלשון ההמעטה.
            .
            צריך להבין –
            זו פציעה מהסוג שאם שאם חוזרים לשחק מוקדם מדי, הסיכוי לפציעה חוזרת, פציעה קשה בהרבה, גדל פלאים.
            שריר הסובך (שריר התאומים, בעממית) פעיל בכל ניתור של שחקן כדורסל. שחקן עם מבנה הגוף הדקיק של דוראנט, והגובה שלו (מה שיוצר משקל גדול על מסת שריר נמוכה יחסית) לא יכול לקחת סיכונים מיותרים כאשר מדובר על פציעה מסוג זה. על אחת כמה וכמה כאשר יש לו היסטוריה של פציעות באותו שריר.

          3. שמעון גיא וגילרי צודקים, ניחוש שלי? דוראנט ייתן להם "לנסות" את הפריק ואז יחליט (אבל הלכתי כאן הרבה קדימה…)

  20. מנחם, על איזה כדורי פינג פונג אתה מדבר? אולי אני לא מבין מה קורה פה? הדלקתי את הטלוויזיה, וראיתי איש מוציא לוגוסים של קבוצות מתוך מעטפות. זה משחק מכור. אם היתה הגרלה למה לא ראינו אותה? מה ההוכחה שהיתה הגרלה?

      1. האם ה"הגרלה" היתה מה שאני ראיתי בטלוויזיה, או משהו שנערך לפני-כן?
        לפי מה שאני ראיתי: הבחירה של סקרמנטו, במידה והיתה נופלת במקום הראשון, היתה הולכת לפילדלפיה. היות והיא נפלה במקום ה-14 (כביכול) האיש שלף מהמעטפה את הלוגו של בוסטון.
        הבחירה של ממפיס, במידה והיתה נופלת במקום 9 ומטה, היתה הולכת לבוסטון. היות והיא נפלה במקום השני (כביכול) האיש הוציא מהמעטפה, כבמעשה ליאור סושרד, את הלוגו המתאים.

      2. ברוך רובין

        עידו מה אתה חושב על שיטת הדראפט החדשה? לדעתי היא נוראית כיוון שתעודד טנקינג נרחב יותר, באופן אישי הייתי מעדיף עם היו משדרים את ההגרלה

        1. עידו גילרי

          היא לא תעודד טנקינג. ראיתי מה שכתבת אין בזה שום הגיון. אף אחד לא יזרוק עונה שלמה לפח בשביל סיכוי של 1 ל-20.
          לדעתי היא מצויינת.

        2. כמו ברוך רובין, גם אני הייתי מעדיף אם היו משדרים את ההגרלה. זאק לואו הוא אכן מכובד מאד, אבל למה לא להתייחס אל האוהד בכבוד?

  21. הבשורה המשמעותית לדעתי מהלוטרי, היא שאם דייוויס עדיין בדרך החוצה, המחיר שהפליקנס יוכלו לדרוש עליו פחת משמעותית כעת.
    אף gm לא יפנק את השקנאים באין-ספור בחירות עתידיות, כשכבר כעת יגיע לשם היהלום הגדול של הדור הבא.
    במיוחד לאור העובדה שכל קבוצה תצטרך בעצם בקיץ שלאחר מכן לפתוח את הכיס לחוזה חדש לדייוויס.
    אני מניח שחבילה של מספר שחקנים לאיזון משכורות, וגג 2 בחירות סיבוב ראשון עתידיות, אמורות להיות מחיר מספיק הולם.
    הפליקנס לא רוצים? אז שיהמרו על לנסות להחתים את דייויס קיץ לאחר מכן או לאבד אותו תמורת כלום.
    קבוצה שתיתן יותר ממה שכתבתי? תהיה פרייארית ברמות.

  22. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא הבנתי איך לליקרס יש אפשרות להביא עוד 2 סופרסטארים. אחרי שכל החיזוקים המוזרים משתחררים הם נשארים עם לברון וארבעת הצעירים ב 65 מיליון. בתקרה של 109 מיליון. זה מקום לעוד סופרסטאר אחד וממה שנשאר לחזק קצת.
    ואם משחררים את רביעית הצעירים על ad למשל זה משאיר את לברון ad ונגיד קיירי. שזו השלישיה הכי טובה בעולם לסטריט בול. רק שצריך עוד 10 שחקנים מסביב…

  23. תודה, מנחם. כיף לקרוא!
    גמר המערב כבר הסתיים אם לא שמת לב, זה היה יוסטון- ווריירס. עכשיו זה משחקים לפרוטוקול. ברור שביום גרוע של גולדן סטייט וביום מעולה של לילארד/מקלום יש על מה לדבר, אבל ההגנה של הווריירס עדיפה, הנסיון שלהם עדיף וגם המאמן עדיף.
    ָ

  24. תודה מנחם!
    אני מעריך שיש סיכוי טוב שאנתוני דייויס ישאר עכשיו בניו אורלינס, כי ריץ' פול כמו כולנו מבין שציון אמור להיות הדבר הבא בליגה
    א – למה שתרחיק את הלקוח שלך מהטירוף התקשורתי החיובי הזה ותביא אותו לטירוף האמיתי של הלייקרס?
    ב – ריץ' פול מן הסתם רוצה להיות הסוכן של ציון, וכל המנגנון של הפליקנס יעזור לו בזה עכשיו אם AD ישאר

  25. אם השמועות נכונות וזאיון לא רוצה לשחק בפלקינס גריפין צריך להטריד אותו בקיץ.
    צריך להיות מציאותיים,גם אם ad נשאר הם לא יקחו אליפות בזמן החוזה רוקי של זאיון.
    לא מול קבוצות העל של המערב (ששנה הבאה רק יהפוך לאימתני יותר).
    טריידים על דיוויס וזאיון וניהול בחירות חכם ויש להם קבוצת אליפות.
    להשאיר את זאיון שלוש שנים ושיברח לא יתן להם כלום

      1. הקטע של הסרטון שרואים את החיוך שלו נמחק ברגע ההכרזה בשילוב של האימרה שלו שהוא בחיים לא היה שם גרמו לכמה אוהדים לרשום שהוא לא רוצה להיות שם. אני לא מאמין לזה בנתיים אבל במצב היום שכל הכוח נמצא אצל הכוכבים אני מסוגל לדמיין אותו אומר לגריפין תטריד אותי או שאני עוזב ברגע שאוכל.
        אגב כל ההתייחסות שלי לשמועה הזו נובעת מזה שרציתי אותו בניקס עם עוד שני סופרסטארים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט